Obchodní společnost Festool CZ s.r.o. sídlící v České Lípě hledá kolegu/kolegyni na tuto pozici.
Co budete dělat?
- Vedení prodejního týmu složeného z obchodních zástupců a demonstrátorů / školitelů a zodpovědnost za dosažení prodejních cílů a ziskovosti v České republice a na Slovensku
- Budování silných a důvěryhodných vztahů s přímými podřízenými
- Plánování kampaní a propagačních akcí, stanovování cílů, komunikací a realizace strategií, které jsou zaměřeny na dosahování rozpočtových výsledků
- Získávání, udržování a rozvoj talentů pro přidělená prodejní území
- Časté výjezdy do terénu s každým členem týmu
- Koučování na dálku a v terénu za účelem řízení výkonnosti
- Identifikování oblasti pro zlepšení a zvýšení efektivity a sledování konkurence
- Příprava, realizace a účast na prodejních schůzkách
- Zodpovědnost za prognózy a sledování prodeje v regionu v CZ a SK
- Zajišťování kvalitního vedení interních a externích zákazníků při plnění všech přidělených úkolů
- Analýza prodejní statistiky a příprava zpráv, které pomáhají obchodním zástupcům v teritoriu a dealerům při podpoře prodeje
- Budování pevných vztahů se zainteresovanými stranami větších dealerských účtů v rámci regionu odpovědnosti
- V případě potřeby zastupování společnosti na veletrzích za účelem propagace produktů
- Provádění prodejní prezentace pro klíčové zákazníky v koordinaci s obchodními zástupci
- Řízení efektivního prodejního/marketingového rozpočtu pro Českou republiku a Slovensko v úzké spolupráci s marketingovým manažerem
Co u nás získáte?
- Široký a zajímavý rozsah pracovních činností s možností neustálého rozvoje.
- Zodpovědná práce pro nejrenomovanějšího výrobce nářadí ve střední a východní Evropě.
- Firemní benefity (25 dní dovolené, práce z domova, Flexipassy, přísp. na penzijní připojištění, dotované stravování a další)
Co hledáme v životopise:
- Více než 5 let praxe v oblasti prodeje, marketingu nebo podobném oboru
- Více než 2 roky řízení a budování týmu 4 a více lidí
- Zkušenosti s řízením klíčových zákazníků a s prací v průmyslovém nebo obchodním odvětví
- Zkušenosti a úspěchy s prodejem produktů prostřednictvím maloobchodního distribučního kanálu
- Dobrá úroveň znalostí Microsoft Office a efektivní využívání systémů CRM
- Plynulá ústní i písemná znalost českého a anglického jazyka
- Schopnost a ochota cestovat s obchodními zástupci v rozsahu kolem 40-50 %
- Silné interpersonální, komunikační a analytické dovednosti
- Schopnost vést, motivovat a podporovat kolegy
- Schopnost plnit krátké termíny a cíle